Co je tře­ba opra­vit při dub­no­vé ser­vis­ce:

V dub­nu mám domlu­ve­ný ser­vis, že se bude Rove­ru zase na pár dní věno­vat, co je vše potře­ba:

  • Nej­dů­le­ži­těj­ší věci
    • Silenblo­ky
    • Con­ti­nen­tal pneu dle Sis­li­ka (upda­te: prý nejsou dea­le­ři)
    • Větrá­ní 12 (utěs­ně­ní AC? Kli­ma fun­gu­je, kom­pre­sor jede, ale po napl­ně­ní R134a během 14 dní je prázd­né) 😉
    • Klíč­ky a imo­bi­li­zér!
  • Ne tak důle­ži­té věci
    • Zapí­ná­ní pod­svět­le­ní palub­ky (vad­ný spí­nač?)
    • Den­ní sví­ce­ní
    • Výmě­na ole­je po 6000 km (?)
    • Kon­t­ro­la výfu­ku (auto je hla­si­těj­ší, ale ne nějak moc, mož­ná je pros­tě jen kon­co­vá vymě­ně­ná část jiné­ho typu než původ­ní a pros­tě tak dob­ře netlu­mí)
    • Pra­vé okén­ko při zaví­rá­ní pro­křu­pá­vá při dora­zu naho­ře
    • Všech­na 4 okén­ka jedou tak, že náš šnek by stí­hal lézt pořád naho­ru, i kdy­by se sta­ho­va­la zrov­na, buď pro­ma­zat nebo nějak… upra­vit 😉
    • Kdy­by šlo nějak rozum­ně pro­čis­tit před­ní odpa­do­vé kanál­ky, aby při vydat­ném deš­ti neteklo spo­lu­jezd­ci na nohy 😀 (nej­spí­še ucpa­nej výtok, tak­že se při vět­ším deš­ti dělá uvnitř hla­di­na, kte­rá pak záko­ni­tě pře­te­če)
    • Gumič­ky kolem oké­nek
    • Kas­t­lík pod volan­tem vle­vo
Příspěvek byl publikován v rubrice Náš Rover, Technické a jeho autorem je klusik. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

1 komentář u „Co je tře­ba opra­vit při dub­no­vé ser­vis­ce:

  1. Pingback: Návrat Roveru z velké technické generálky ;) | Rover 416 SI

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.