Oprava „kolem startéru“ :-)

U Roveru se objevil drobný problém; po návratu z vánočních oslav od rodičů jsme se stavili u Mirajm mamky a pak jsme chtěli jít navšítivt neteř, trošku ji povozit po okolí a tak (je jí rok a půl), jenže přijdeme do auta, otočím klíčky „a nic“ 😉

Jeli jsme tedy Mirjam mamky autem, ale celou dobu mi vrtalo, co by to mohlo být — začal jsem tedy řešit pojistky, pojistková skříň říká, že poj. č. 18 by měla být 7,5A na řízení zapalování — vyndáme, zandáme, chování stejné (pojistka funkční).

Mirjam tedy otáčela startováním (klíčkem v zapalování) a já poslouchal motor, slyšel jsem stykače, jak se snaží „stykat“ 😀 No, ale startér netočil. Inu, nastartoval jsem bezpečným roztlačením (aby to co nejméně odnesl katalyzátor, rozvody atd.) a dojel v pátek 25. 12. 2015 do servisu (před servis), kde jsem auto nechal, klíčky jim dal „pod koberec“, že je tam v pondělí najdou (kamarád mě označil za „odvážnou školačku“, když můj postup slyšel).

Nicméně; už jsem byl připraven na to, že startér v háji a kdesi-cosi, dnes mi píší ze servisu, že CZK 450,- Tedy startér to určitě nebude, prý „kablíky“ a zítra mi řeknou více, až si pro to ráno dojedu 😉 😉

Takže nevím, jestli přehlodané nějakým (ne)tvorem, upadlé, uhnilé — něco takového 😉 Každopádně zítra podám update 😀

Update 29. 12. 2015: Roverem už jsem tedy odjel, byly to prostě špatné kabely ke startéru (uhňoucané). Takže tam mám nové, to je celé 😉 😉

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..