V dubnu mám domluvený servis, že se bude Roveru zase na pár dní věnovat, co je vše potřeba:
- Nejdůležitější věci
- Silenbloky
- Continental pneu dle Sislika (update: prý nejsou dealeři)
- Větrání 1-2 (utěsnění AC? Klima funguje, kompresor jede, ale po naplnění R134a během 14 dní je prázdné) 😉
- Klíčky a imobilizér!
- Ne tak důležité věci
- Zapínání podsvětlení palubky (vadný spínač?)
- Denní svícení
- Výměna oleje po 6000 km (?)
- Kontrola výfuku (auto je hlasitější, ale ne nějak moc, možná je prostě jen koncová vyměněná část jiného typu než původní a prostě tak dobře netlumí)
- Pravé okénko při zavírání prokřupává při dorazu nahoře
- Všechna 4 okénka jedou tak, že náš šnek by stíhal lézt pořád nahoru, i kdyby se stahovala zrovna, buď promazat nebo nějak… upravit 😉
- Kdyby šlo nějak rozumně pročistit přední odpadové kanálky, aby při vydatném dešti neteklo spolujezdci na nohy 😀 (nejspíše ucpanej výtok, takže se při větším dešti dělá uvnitř hladina, která pak zákonitě přeteče)
- Gumičky kolem okének
- Kastlík pod volantem vlevo
Pingback: Návrat Roveru z velké technické generálky ;) | Rover 416 SI