Nasta­vi­tel­ná sedač­ka řidi­če

Dnes jsem při­šel na poměr­ně zají­ma­vou vlast­nost sedač­ky — ne, neděs­te se, že je kla­sic­ky nasta­vi­tel­ná „dopře­du doza­du“ a „sklon opěrát­ka“, to ano, ale dnes jsem obje­vil ješ­tě jed­nu funk­ci — nasta­ve­ní „tva­ru zad“.

Tkví to v pro­měn­li­vém tva­ru sedač­ky a při otá­če­ní koleč­kem se jako­by „před­sa­zu­je“ spod­ní část opěrát­ka, zatím­co úhel a před­sa­ze­ní zbyt­ku sedač­ky zůstá­vá neměn­né. Kaž­dý člo­věk si tak může nasta­vit sedač­ku na „svo­ji sko­li­ó­zu“ 🙂

Nevě­děl jsem, že to tak je a je to fajn 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Postřehy a jeho autorem je klusik. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

8 komentářů u „Nasta­vi­tel­ná sedač­ka řidi­če

  1. tohle ve Focu­su nemam, bych asi musel mit vyssi vyba­vu, nastes­ti je seda­dlo s myma zada­ma kom­pa­ti­bil­ni 😀
    ale zase mam seda­dlo nasta­vi­tel­ny na vej­sku 🙂

    • Jako v Mon­dieu zase byla páka, kte­rou se dalo nasta­vit sklo­pe­ní celé sedač­ky (nebo výš­ku seze­ní pros­tě). To zase já tady nemám, no 😉

  2. Já mám rove­ra 216 z roku 1990 a mám podél­ně to je dopře­du doza­du, výš­ko­vě naho­ru dolu, beder­ní opěr­ku to je ta spod­ní část zad a opěr­ka hla­vy taky výš­ko­vě naho­ru dolu a ješ­tě podél­ně dopře­du a doza­du.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.